du vet vem du är!

Hu just nu så känns allting bara skit.
jag vet att det var mitt fel allting men just nu så känns de som om jag inte kan göra mer och det känns som om ja inte borde få finnas mer i livet, nu kommer emo känslorna fram men detta är exakt hur jag känner!
Vi kan alltid ha ett så jävla öppet snack, om precis vad som!
du skall veta att jag älskar dig mest ut av allt! och avgudar dig till tusen! skulle aldrig vilja förlora en sådan vän som dig!
i know ja har betet mig som ett riktigt jävla as! men jag älskar dig och försöker göra allt för att du skall bli lycklig från och med NU!

kommer alltid finnas vid din sida, du är min ängel du är som min syster!

En gång vännskap, Alltid vännskap!
från din Hanna Lindgren

hannalindgren2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0