Finbesök av Emma =)

Vaknade upp av att personalen sa slut och svid till mig! haha den nya vanan här tror jag nog minsan för precis alla säger det :P
iväg till skolan och när ja skall låsa upp min cykel så märker jag att det snöar, både bra och dåligt. jag som skulle köra cross i helgen om det blev bra väder och tänk om man får körkortstilståndet så vill man ju inte åka när det är snö ute!
slapp dag idag, Engelska, Svenska och So. sen hem och städa rummet och emma kom=)
vi kollade på shrek tre eller ja, mest hon för jag sprang runt och städade och sen har jag satt upp mina julgardiner Röda med hjärtan på =) nu väntar jag bara på stjärnan för det ser så tomt ut u fönstret =)
skall på möte i morgon klockan nio, sen vid två skall jag va med emma igen =)
 fredag allt e lugnt får se om flickorna hittar ett fest ställe :P
själv skall man vara nykter eller kanske man skall vara hemma och bara ta det lugnt börjar kanske bli lite för mycket supa nu när man dricker varje helg...
Sen är det ju fars-dag på söndag så får väl se vad man hittar på då da. Stjärngatan åker nog ut till farfar och ger han en chokladkaka och en trisslott haha gammal hedlig tradition =)
 men nu skall jag kolla mina saker lite fort bara och sen skall jag hem till ottilia =) hon bjuder på mat, potatis biarnessås och sen någon form av kött.

Uppskattar när vi umgås Emma<3

/HannaLindgreN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0