Går kväll

Hej bloggen!
Igår så va jag och Ottilia hemma hos Charlotte sen kom Mikaela, det var grymt roligt, har ju inte träffat dom på jätte länge. Mikaela visade sin nya dator som jag då började skratta lite för jag tyckte att de va så coolt att hon gick med den i sin handväska och väskan till den va som en nässisär"hur nu de stavas"
men jag kan medela om att den va grymt snygg!
Mikaela var helt inne i harpan medans jag och Ottilia och Charlotte var helt inne i skolkattalogerna, gu va vi skrattade! Jag fick låna Charlottes löshår, hur man nu skall orka platta håert varje dag, men Mikaela sa att de va okey att ja kom hem till henne bara ja fixade en extra arm så ja tror nog vi skiter i de.
idag skall ja på kalas sen skall ja på bio 2012 men frågan är hur jag skall orka sitta på bio i två och en halv timme, jag som knappast klarar av en och en halv! det kommer bli kul och se. Asså jag vet inte vad ni andra tycker men asså man börjar känna sig lite rädd för att jorden skall gå under 2012.


Youtube sen sök på  Take a minute - K'naan
så grymt skön!
hannalindgren2


Kommentarer
Postat av: Samanta&Amanda

faan va härligt, saknar dig hanna banana ♥

2009-11-22 @ 22:20:19
URL: http://oolydiga.blogg.se/
Postat av: ottilia

HÖRRU! Uppdatera mera tack!

2009-11-24 @ 09:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0