Grattis Emma 20

hej hopp!
 vi börjar med ett grattis till min kära syster Emma som fyller 20 idag!
emmapling.blogg.se  

jahaja! söndag hanna längtar till onsdag så de fan inte är sant! Ottilia kommer hem skall bli så skönt att allt är som vanligt igen och min lilla flicka är tillbaka på ön! jag får ett sms av henne per dag som jag får veta exakt allt vad hon har gjort eller skall göra och hur mycket hon saknar mig men jag saknar henne tusen gånger mer men det vet hon redan.
idag e det en tråk dag!
jag har färgat min utväxt idag, pernilla gjorde ett toppenjobb!
och sen har jag plockat lite på mitt rum men mer skall det bli!
 när jag va hemma så storstädade jag hela mitt rum! haha skönt! kastade en hel papperskasse från ica maxi :D massa skolarbeten men inte allt det är typ bara ovesentliga papper men de klarar man sig utan!
jag blir så trött på folk som börjar blogga om hur eras vil är eller så vidare eller skit samma bryr mig inte om liven men asså hoppas det blir en bra blogg kan man ju först och främst tycka! men asså aah ja har gjort de och de fan va cool ja e! orkar inte bry mig om sådant men jag får se hur detta nu kommer blir!
känner att jag verkligen dragit mig från mina andra polare, vilket jag också tycker är bra men ändå kanske lite tråkigt. jag skiter i vilket nu faktiskt för nu tänker jag bara på mig själv! ja skall fixa detta nu! jag kan umgås men inte på stan! vet inte riktigt vad man mer kan säga jag och johan skall iväg och äta sen när ja tvättat klart sen när jag kommer hem så skall jag duscha! fyfan va skönt ja luktar gammal runk under armarna som bara osar fram i små tidpunkter! haha
igår tankade jag street fighter 4 av malte men nu när ja la över de så funkade de tydligen iunte så va tvungen att tanka ner en fil på typ 4 gb! men men ja lider inget större av det, det är ett grymt kul spel i alla fall, sen har ja lagt in ccleaner  och AVG och sen steam haha nu skall vi se hur skillade vi är på cs de va ett tag sen och hoppas ja kan spela street firhter ikväll med =) nybäddat i sängen skall bli skönt och krypa ner i den sen =)
det börjar något roligt program sen vid nio, får se om man skall se det vid mig eller vid johan!
sen frammåt så får vi se om ja  Johan och David kanske skall lana:D haha skit kul jag kommer suga om vi inte spelar cs!:D haha sånd johan jobbar dfett mycket på lovet. men vi får se hur det blir det va bara en tanke och inget mer med det men nu skall jag springa ut till tvätte och sen in med nya maskiner!

/HannalindgreN

Kommentarer
Postat av: Amanda&Samanta

tack gmn.



Rebecka. <333

2009-11-15 @ 17:36:19
URL: http://oolydiga.blogg.se/
Postat av: micke

HEJ FIN BLOGG OSV OSV OSV OSV TACK

2009-11-15 @ 19:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0