Hård dag för att vara en torsdag!

Känner mig så jävla deppig nu för tiden snackade med en sköterska på bup och skall dit i morgon och innan så har ja möte där klockan nio så de blir två möten inpå varandra. hoppas att jag får min vilja igenom nu bara annars blir jag arg som fan!
kanske skall få sömntabletter hoppas!
helt knäkt idag känns som om ja skall bryta ihop hela tiden :(
Marion och jag har geek dag ida, först street fighter4 och nu guitarhero haha
ottilia kommer sen och personalen skall väl komma in och tro att dom är någontign som vanligt!!!
skall lämna in min telefon också jävla cp skit den e seg som fan och ibland låser den sig och ibland funkar inte vissa knappar och när man stänger av den och skall sätta på den igen så går den knappt igång!
så nu e ja förrbannad!!!!


hanna lindgren1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0