`Helt Vrickad dag, med många funderingar!

Det va kanske för tre år sedan hon stack!
hon bråkade med sin man hela tiden och tillslut orkade hon inte mer så hon tog barnen och åkte hem till sin mamma långt ute på landet!

Jag vet att i läser min blogg så se då till att ta mig här ifrån!
det går inte en ända dag, ja pallar verkligen inte!
Fick frågan idag om hur vad ja skulle säga om ja fick frågan "- vad skulle vi göra för att du skulle trivas här?"
Jag har faktiskt ingen aning! vet inte vad man skall säga liksom, egen lägenhet de är nog det ja drömmer om men just nu så känns det bara som om jag har några jävla emo tankar för jag känner för varje dag som går att jag orkar inte! jag orkar fan inte längre! men jag vet inte med vadå!
Hos mig så är det som något jävla dropp in! ingen talan kan man säga. Men så skall det ju såklart inte vara men jag kan inte säga nej! Vadå vad skall man säga då? Hej du är ful ut från mitt rum!?
Det känns inte som om jag har någonting att leva för nu mera! Jag vet inte varför?!
Jag har börjat med meddecin igen, känner inte alls att den hjälper medans jag ändå tar 36!
Skall till bup på torsdag och fan be dom skriva ut hela deras konsept!
haha, Sömntabletter, lungande, tabletter så jag inte får sånna jävla humörsvängningar, lyckopiller,starkare tableter så jag kan koncentrera mig och anti depprisiva så ja inte känner mig så jävla emo som ja gör just nu! kan sitta en hel dag och bara tycka synd om mig själv för ingenting alls. men tycker att det är så jävla konstigt för när jag inte tar min meddicin så är jag typ skit sur, tycker synd om ottilia som fick ta den skiten i lördags.
Det ända jag vill det är ju bara att få flytta hem! allt känns så jävla värdelöst! finns ingen som jag känner att jag kan prata med!! den som jag uppskatar som mest har aldrig tid! känner mig bortglömmd! är det så? är jag osynlig? eller finns jag bara?
Jag har så jävla många tankar i mitt huvud nu om hur jag är men som jag aldrig har vågat fråga min mamma eller pappa om det stämmer!

* är jag samma person som innan ni fick reda på mina papper?
* har jag ett normaltstort huvud?
* är mina fingrar normala?
* är min rost normal?
* föddes jag klokt?
* älskar ni mig lika mycket nu som innan?
* tycker ni att jag är sämmre för mina papper?
* uppskattar ni mina två år på iv?
* tycker ni att saker jag gör är fel?
* tycker ni att jag misslyckas ofta?

Detta vill jag ha svar på men tror knappast att detta kommer hända!
och jag tänker inte bara bita i det sura äpplet och bita ihop!
Dessa frågor har jag undrat över i ett ex antal år men vet inte hur jag skall komma till skott!?

Kommentarer
Postat av: ottiliahulti.blogg.se

Du är underbar precis som du är HannaTrall!!!!!!!! /Ottiliahult

2009-11-02 @ 17:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0