Lördag i staan

Hejsan, Vaknade upp på landet hade satt en klocka på tio vaknade men va helt död sen kom ottilias mamma upp och väckte oss vid 12 jobbigt men va bara tvungen att gå upp då, ja har kommit på att jag får sjukt mycket finnar av mitt ansiktsvatten och någon kräm amn skall smörja in sig med men får väl hem och köra med det där finn medlet haha, Finn Hanna is back!
jag och ottilia skall med bussen in till stan snart  sen till djuplunda och se vad som händer där.
senare ikväll så skall jag hem till mamma och pappa hoppas pappa inte jobbar så man kanske kan uppdatera huvudet med en körlektion by agge.
haha nej nu skall jag fixa mig klar sen skall jag dra..


hannalindgren2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0