pang på rödbetan

praktik idag, jobbigt, va nio minuter tidig :P
 vaknade 8 minuter inna personalen kom in =)
bradley misshandlad vid konsum idag thats life, tigger man stryk så gör man. inte så mycket annat som man kan göra men än att sklla sig själv. lagade mat idag det bled taccotårta mums, de e fett gott de =)
Idag åkte ottilia gud jag saknar henne redan har inte sett henne sen i lördags! och hon skall vara borta i en och en halv vecka! hu min lilla pärla! i morgon så är det praktik igen, se om handelsfjollorna kommer, skulle vara kul och höra deras ursäkt =)
sen får ja väl se vad jag skall hitta på kanske va med A & M =)
men nu skall jag fortsätta kolla på Granfejden och sen sveriges fulaste hus eller vafan det hette =)
min en och en halv titer frukt coctail är slut :( två dagar eller vad skall man säga? inte ens 24 timmar tog det :P
/HannaLindgreN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0