Rubriken e bland de hårdaste som finns ibland!

hej fetaste huvudvärken! :( tycker synd om mig.
får fan kan man lyckas starta en ny blogg och ha hur många besökare som kommenterar redan efter tre dagar? inte ens det!? här har man hållt på sen i sommras och det är bara min kära fader och ottilia som kommenterar:P
försöker pressa david på några filmer! känns bara som mitt huvud skall döö nu!
ja och marion sklal proppa fickorna med alvedoner i morgon annars klarar man inte jobbet:P
får se om det blir bråk i morgon på jobbet då! känns som om alla går iunder hennes regler! jävla tattarfitta!
pappa kom införbi jobbet idag och hälsade fråga mig inte vad han gjorde där han hade en silvrig bytta i handen som han tydligen hade lånat! se vad marion har koll:P
har bara varit hemma och tagit det lugnt spelat street fighter 4 ikväll.. roligt ni skulle ha sett marion hon va helt lost i de haha fan va hon gapade:P
i morogn kommer min älsklings ottilia till arlanda! nio eller tio sa hon men hoppas hon kommer till gotland redan i morgon har så mycket ja vill prata med henne om och jag antar hon har mycket att berätta och visa mig! och å andra sidan så har hon tvätt tid på onsdag och hon kommer perfekt hem till den haha då kanske man kan slänga in ett par byxor:D
Älskar er!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0