Sängen kallar mitt namn!

Hej igen!
 va inne och kollade lite på nätet om hur ja skulle kunna fixa kom min blogg men kom aldrig framm till något vettigt!
skaffade mig en Blogger eller va det nu hette och det verkade mycket mir nice än vad blogg.se är men jag vet inte och man kunde ha mycket mer finesser på sin sida, sen vet ja ju inte om man vill ha de men nu är jag så jävla nöjd med min blogg så de knappt är sant. frågan är om man skall ta och gå och lägga sig snart och kolla på two and a haft man låter rätt gött för de känns som om ögonen går i kors, idag va ja "hora" btw haha ja gick ut och snackade med polare och när ja kom in igen hade jag tjänat 96 haha kan det bli så jävla mycket bättre :P
den 27 november drar skiten igång =) fan va kul det skall bli! kvällen därpå så e det resturang med sakarias och sara och boendet det blir väl nice. Anna e dö sjuk och sakarias med men ja börjar få skit ont i huvudet och förkyld igen men iprem och nässpray och vila så blir det nog skit bra!
Fan skall man orka gå till skolan i morgon då!? kanskr dra dit och se hur ja mår och hur de går men de e så jävla tråkigt att mitt headsett fuckar sig heta tiden annars de kanske skulle vara lite okey men ena luren e pajj eller jaa den glrppar uta helvete! sen e de ju då dendär jävla uppförsbacken hem haha men de e så de skall va =)
sen skall man hem och städa fort fort fort sen begravningen då... skall ta med datorn hem till ottilia så ja kan fortsätta blogga lite där =) men nu e det sängen som kallar efter en bäddning och sminket som vill av och pysaken som vill på =) skönt! puss och Godnatt!



hanna lindgren1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0