Tankar runt diig

Hej där bloggen!
 idag så skulle vi i basen på middag, eller ja middag och middag haha vi drog ner på alis :)
sen hem till mamma och hämta en gitarr och då glömmdr jag sändaren som jag kommer på typ vid elva, panikringa morsan och väcka henne men som tur va så va hon fortfarande vaken!
snackar med ottilia på msn men just nu så skall ja instalera skiten också.
Fixade windows 7 på min bärbara idag, tror nog att den e bättre än vista, haha men de skall vara en xp och sen kan man ha en windomws 7 haha skall fixa vanliga vista på min andra bärbara.. haha nej tror inte de:P
just nu så sitter Sakarias och spelar ishockeyspel på mitt ps2 och jag sitter och lyssnar på wheatus lyssnade på dom fett mycket när jag va mindre =) haha har faktiskt deras skiva! fick den när jag fyllde år men minns inte när de va =)
I morgon blir det kul kul men ottilia kommer vara så pass seg så att hon kommer sääkert komma in till stan fett segt!
Jag får ha internet hela natten om jag lovar att komma upp klockan tio i morogn.. haha lätt match haha not:P men skall försöka, skall nog gå och lägga mig snart börjar bli lite trött i ögonen.
Sen i mrogon så skall ja ut och åka bil med pappsen =)



hanna lindgren1

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det börjar värka kärlek banne mig! Sånt där som händer andra TÄNKA sig!

2009-11-29 @ 01:27:44
Postat av: Anonym

haha ho juste!

O<3F

2009-11-29 @ 01:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0