Torsdag,

Hejsan igen!
mycket som inte skall göras idag som jag då skrev, ingen telefon in på lagning! utan i morgon.
sovmorgon i morgon skall ju som sagt på möte klockan nio och sedan ett till där borta kvart över tio. hoppas det blir som jag vill som sagt! David skall komma hit sen och hjälpa mig med datorn. Skall ha Mac tema haha de kanske blir något de! Sen kommer Ottilia hit med och skall kolla på SOS-gute med mig och Marion om hon nu är kvar då sen  måste jag hem till ottilia och hämta mina kläder så ja kan ha dom i morgon.
På söndag skall jag på bio med vonna, det skall bli kul skall se 2012, hur nu jag skall lyckas kolla på den i 2 timmar och 40 minuter när jag knappt kan kolla på en som håller på i en och en halv timme...
nej nu skall jag och Marion hitta på något för en gångs skull! som vi ALDRIG annars gör!
skulle påpeka en sak till och att jag har döds sjukt ont i nacken! vettifan vad jag har gjort men hoppas de blir bättre sen, sov på en förjävlig kudde! ja va inne i tv:n och sen skulle ja ställa ifrån mig mitt glas med te trodde ja men ja ställde glaset bara på halva fönsterbrädan så ja släpper och hela skiten kommer i min säng och på min platta kudde ett rent helvete! men se om de blir bättre sömn i natt!
hannalindgren2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0