lördag 17:09 och hanna är sjuk

Hejsan hoppsan. länge sen ja skrev nu, men man måste hinna sammla ork också.
nu är det ju höstlov och vi drog ut till fårö på tisdagen. min telefon kom då i samma veva, skönt. men ja sara och sakarias delade rum. dagen där på va vi alla förkylda och jag hade feber... jobbigt.johan kom ut och alla va sura typ, fråga min inte har ingen bra andledning. men är trött på folk nu. vi spelade buzz. sakarias och jag ägde. sen drog vi till fåröfyr och tog några bilder och sedan till raukarna. anna, ottilia och marion va här igår. Anna och Ottilia sov över medans marion va tvungen att åka hem. synd :(
vi kollade på film tills ja kom mit med ett bord och drog ur sladden haha,
det va rätt kul då, men nu börjar ja känna mig piggare =)nu hostar jag inte alls lika mycket och förkylningen är mycket bättre.
kolla bilderna från fårö på www.bilddagboken.se
sen sök på Grippsgo.

fest ikväll, får se om jag orkar, men men...

/HannaLindgreN

Kommentarer
Postat av: Agge

Fest ??



ICKE !! ;)

2009-10-25 @ 10:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0