Fredag 20:24

Hej nu kommer en sur Hanna för jag har precis skrivit blogg men det försvann!
idag så åkte jag hem med en gång efter skolan, (mamma väntar)
mamma hade bakat en äppelkaka, mums det var jätte gott.
sedan fixade jag mina naglar, en liten slags manikyl för mig själv,
ljusrosa men en liten pärla på tummarna,
jag och mamma låg i mamma och pappas säng och kollade på Nickelodeon vi väntade på att svampbob skulle komma. det började 17:20 och jag tror fan att 17:19 så somnade jag och vaknade av att pappa väckte mig och sa att det var mat. skit god, mamma kan vid spisen hon. sedan kollade jag bara på män som hatar kvinnor igen, kollade inte så långt för idol började. om tre veckor börjar kanske SOS gute, fan va nice, nu står mamma och pratar med farmor, tror nog det är mig hon vill prata. haha. i morgon så skall ja va med Johan på kvällen, kul att ha någon att umgås med, men nu skall ja snacka med henne och sedan ringa farfar och sedan kolla på idol, så
Peace


/HannaLindgreN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0