Lördag 14:10

Hej!
 idag skulle ja klippa gräset hos farfar, helt vanligt för mig jag lånade syrrans ipod för mamma hade ingen musik i sin mp3 och min ipod låg ju på gråbo. men tog moppen ut till farmor och tänkte på när jag och Ottilia cyklade ut, hu!
ja när ja kom fram och skulle dra ut gräsklipparen så står det en kasse på den med två läskar och Cola snören en bulle och ballerina, haha min farmor och farfar e dom bästa =)
satt och sjöng som fan på klipparen om någon hade kommit dit så hade jag minst dött! haha eller om man vore med i idol dom hade bara sagt, där är dörren! hahaha
men man kan inte få allt, idag råkade jag köra över en groda bebis med klipparen jag såg den inte först det var försent typ, jag tror den dog har ingen aning, såg den inte mer sen men hur va äckligt ändå, just nu så sitter jag och steker potatis och fiskpinnar:)
ikväll kommer Johan hem då blir det film =) haha

 


Kommentarer
Postat av: ottilia

HAHAHA ottilia skrattar

2009-09-12 @ 16:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0