Lördag 15:33

Hej!
 ennu en tuff dag väntar.
Försökte fixa ny design men det ville inte blogg tydligen så skall se hur den får bli nu, kanske inte den snyggaste men det duger, inga bilder på mig, tyvärr haha orkade inte fixa så mycket med den. det skulle vara vit text men datan ville inte de han ville ha någon ful orange så tonade ner den, men som sagt vet inte när den kommer.
Äntligen hemma!
fan va skönt det är att vara i stan!
 var ute i Ekeby nästan och kollade på as söta hundvalpar som var helt knasiga!
dom försökte typ bita sönder mina jeans mellan benen och sen bet dom sönder min fotts i håret och skorna!
 haha aja som ägarna brukar säga du va själv så en gång när du var liten!
i morgon skall jag till stjärngatan i två dagar, någon som vill hitta på någonting:D?
ikväll e de tydligen fest jag vet inte vad jag skall göra! fixa musiken och hålla koll på folk det är väl så man får göra när man vägrar fixa dricka!
nej den 20 de då e de mamma som får hålla koll, hihi.
snart nio månader på gråbo, med mycket skratt och tårar och bråk och de ena och det andra.
hur skall man någonsin kunna lära sig att säga nej?
fan mitt största problem!
haha Skolans bästa dag i Fredags så bradley åkte på storstryk i klassrummet!
 jävla fitta till att kaxa, men visst man löser ingenting med våld men  aja vet inte vad jag skall säga, för att inte göra bort mig nu haha. uppdatering kommer ikväll om ja e på bra humör!

/HannaLindgreN

Kommentarer
Postat av: aw

har jag rätt eller fel ? :P <3

2009-09-26 @ 18:21:14
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: Grippsgo

What!?

vem e du!?

2009-09-27 @ 16:10:06
URL: http://grippsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0