Lördag 18:44

Hej!
idag så vaknade jag upp hemma hos mamma och pappa =)
Sedan bara såsa lite i sängen dra sig lite och kolla på bumbibjörnarna =)
kom ner och hörde att pappa hade köpt frallor till mig och då blev jag skit glad, fett goda men blev ledsen för jag var fortfarande hungrig efter två men men pyttipanna efter en stund så spela roll.
sedan slappade jag i mamma och pappas säng med datorn kollade in lite coola teman!
sedan började färden mot gråbo!
Mohammed va fett seg så vi fick typ bara bada i 40 minuter, sedan drog vi hem till ottilia och lämnade av henne och sedan hem till Johan, [ Grymt snygg bror] hahasen nu är jag hemma och har packat upp mina badkläder och så vidare. ikväll blir det inte mat fören klockan 20:00 typ bara för Mohammed har fasta, snark, sen ikväll skall jag upp till Johan =)
MR:baloo du beter dig som en jävla fitta!
 sluta pendla så jävla mycket så skall du nog se att du finner den rätta kärleken, men om du inser att du redan har hittat den så kan du väl lika bra säga det istället för att säga att jag skulle komma hem till dig men du skulle ut på krogen ikväll, thats life!

I don´t give a shit!


/HannaLindgreN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0