Söndag 02:33

hej, nu ligger jag i sängen i alskog, mår inte så himmla bra i magen, för myclet sötsaker tror jag nog.
jag har kollat på heja björn i 14,5 timmar idag, alla sesångerna är avklarade, men frågan är vad skall man nu titta på då?
 får väl ta och ladda ner cere of segermyr, hur det nu stavas och sedan så skall jag ju kolla igenom alla avsnitten av bumbibjörnarna utan att somna, det har gott en månad nu ca och jag somnar varje gång!
 ottilia laddade ner låten som e med i introt i heja björn! haha så jävla go!
undra vad man skall göra i morgon... eller aa senare idag men jag tycker itne att det blir en ny dag förens jag har somnat!
Sara och dennis är i stan och jaa i morgon så kommer den där johan tillbaka, det betyder alltså ingen frid och fröjd i kåken! jobbigt att man har så satans jävla svårt att säga nej och inte vill visa hur lack man kan bli men vafan jag vet ju inte hur folk tar det fan dom som bor där nere har ju fan inte alla hästarna i stallet och ja orkar inte med om det skulle bli världens jävla scen av saker och ting!
men men något måtta för det för helvete lov att vara!
torsdag flyttar det tydligen in en ytterligare ny kille... får se vem det nu är!
nej nu skall jag sova och försöka komma på vem det är jag drömmer om hela tiden! grymt mysig dröm hoppas fan att det kan börja hända någonting i den snart. har hört att man inte skall berätta om sina drömmar för anntingen så slår dom inte in eller så är det att man aldrig drömmer om det igen, men men bara hoppas på det bästa :D

/HannaLindgreN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0