Tisdag 11:06

hej!
 just nu sp sitter jag hemma hos mamma och pappa, sitter då på mammas dator var nere och skulle borsta tänderna och hittade då en av mammas perfymer som luktade skit gott, man kanske skulle muta mamma att ge bort den till mig :D man kan alltid hoppas.
emma sitter och muppar sig några meter bort hon skall promt sitta och kolla på ett gay program medans ja vill åka ut till farmor och farfar och aah ...
idag så skall jag hem till robban och erik ottilia skall omformatera sin dator men det blir nog bra det.
sen måste jag nästan tvätta idag asså, tror nästan att ja skall städa idag med då slipper jag det i morgon =)
 och i morgon så skall jag va med Charlotte. 
och fan idag skall jag omformatera min dator!
'aja men skall väl snabba på syrran nu så vi kan dra sedan kommer det en uppdatering ikväll!


/HannaLindgreN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0