Tisdag 15:43

Hej måste börja med vad som hände nu i natt!


Inatt va det fan inte min natt asså!
kunde inte sova sen skickade mr baloo sms typ halv ett om att ja sov och skit diss ja sov inte alls sedan ringde ja upp han och vi snackade i typ en timme, ja satt och skulle smörja in mina ben och fötter där runt 01:00 och när ja tagit ena benet och skall ta det andra så splash ja sätter mig på tuben och ja börjar typ skrika till och säger i telefonen ja e helt vig och kladdig i röven och der ä i hela sängen också så mr baloo börjar as garva jag jag vet inte vad ja skall göra så går ut i hallen för att kunna hitta ett lakan tyvärr så gick ja bara ut i trosor haha och hittade ingenting så går in igen och slår i hela mig i dörren och det gjorde ju as ont och samtidigt så lossnar min percing i tungan och jag vill bara gå och dö känndes det som, men men 01:40 tror ja att ja och mr baloo la på och sedan några få sms och sedan sov både jag och mr baloo som en stock!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------nog om detta!
idag gick jag väl upp ur sängen där vid 11. jag gjorde mig i ordning och tänkte åka ut till farmor och farfar men dom var inte hemma så ja åkte till kalkbråttet vid farmor så jävla skönt att bara åka och inte riktigt ha något mål med vart man skall åka så mycket tänka, as skönt men sedan drgo jag hem till mamma och Emma. sedan drog ja väl hem till Gråbo lyssnade på lite musik och sedan va ja igång med städningen igen! Hanna Duktig! Duktig Hanna =D
får väl se om mr baloo pallar snacka idag, haha och sedan så blir det kanske badminton ikväll, hoppas de finns några som vill va med på det då!
Jag tror jag har överlistat min drömkille nu haha
det skall vara en äkta badboy, får se hur många det finns här på gotland, hmm 0?
En flyttar om två veckor jag svär jag kommer flytta med!
haha kanske kommer det en uppdatering ikväll men tycker nog att jag har fått med det mesta!

/HannaLindgreN


Kommentarer
Postat av: ottiliahulti.blogg.se

HAHAHAHAHHA SKALL DU FLYTTA MED BALLO TILL NORGE, HAHAH JA TYCKA SYND OM DI. NOGDE AV ALLE STÄLLEN FO SATTN HANNA!;)

2009-09-15 @ 22:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0