Tisdag 17:48

Andra gången som ja skriver detta!
 jävla fitta1
 ja har skit ont i magen!
 och är verkligen inte på så speciellt glatt humör!
 men så blir det. jag är så jävla stolt över mig själv! folk som säger att dom vill sluta röka aha och? gör de då! ja har gjort det! visst ibland kan man tycka att de e jobbigt men ja brukar lukta när andra röker visst passiv rökning haha men vafan! haha tuggummi e bästa! och vatten hahah
skit praktik, jävla negerslavsjobb!
 va lite sur på han idag!
 måla insidan p¨å ett tak! vafan e de för jävla fasoner!? hahah verkligen ett oold  ord haha
skolan i morgon mkt mtk saker oh göra
 påminna thea tidigt på morgonen om piercingen som e thereses som hon vill ha i morgon!
möte med personalen och morsan oh farsan sedan ut¨på gatan oh leta spoer som man kan äta sen ner till körskolan teori i tre timmar sedan ngt bra på tv:n 21:00
hoppas fan inte att MR:baloo skall ha sin tröja i morgon bara för då blir ja nog överstressad så ja fan döör!
hoppas verkligen att Thea tar emd sig staven annars så kan man ju säga att jag ä'r lite stekt!
 ahha har kommit på en ny taktik!
 sluta låna saker av folk hela tiden ! hahah de kommer aldrig funka sen skall ottilia ha 100 kr 6 ngt sen när vi åt på max och mr baloo skall ha sin tröja, men det räknas inte för de e min nu haha men man vå¨gar ju knappt ha den på sig asså :P
 skall upp till Johan snart och lära mig äta hemmagjord fiskpinne haha de kommer nog inte gå men de e väl värt ett försök.
Asså Gotland sluta snacka!
 ja e så jävla osäker på vad jag egentligen Vill!? Gotland ja mina polare bor här men palla skitsnacket,
 stockholm? skönaste men inga vänner nästan bara några! och abo shit måste tagga till johan vi hörs

PZ

/HannaLindgreN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0