Tisdag 21:59

Uppdatering på kvällen!
Ikväll blev det bara chilla!
Mr Baloo va jävligt dryg!
orka sådanna personer!
Men men, vad skall man göra, ibland vet jag inte hur seriös folk är men orkar för det mesta inte bry mig det är deras problem!
sitter uppe hos Johan nu, han tycker jag skall skriva ett blogg inlägg om hur dum han är och hur dum är man inte om man ens ber om det hmm... knas kille,
Mr baloo kanske skall ringa senare får se, svidpitt!
spelade badminton ikväll men orkade typ bara spela i tio minuter, va verkligen helt jävla död! det var precis som om energin bara sögs ut ur mig, men men får väl bara ta och vila upp mit lite tills i morgon då skall man ju stå ut med att vara i skolan, hur fan kommer detta sluta, tror nästan att jag kommer få damp anfall lä läraren, thats life.
Jag har bränt mina skäpp med det så vill jag säga att jag fattar inte hur seriösa folk är ibland,
Känner mig så jävla tött på allt just nu, precis vad som hände förra veckan men då var det en torsdag!
Ottilia har börjat kalla mig moraltant bara för jag börjar inse hur illa världen ligger till ialla fall dagens ungdomar! hur kan man ens stå ut med sig själva! kolla mera på
www.bilddagboken.se  sök på Grippsgo och kolla gårdagens tror ja att det va!
jaja sluta klaga det kunde ha varit värre!
Idag så ägde jag Johan Pettersson jävligt hårt haha! de kan han ha! det va allt för mig ikväll! Pz

/HannaLindgreN

Kommentarer
Postat av: ottiliahulti.blogg.se

du är en söt moraltant

2009-09-15 @ 22:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0