Torsdag 16:06

Hej!
 idag var det min första skoldagh inne på iv, gud vad pinsamt det var, jag va skit varm så jag trodde verkligen att jag skulle svettas sönder!
 kul att tröffa lilla tjockis thea :) hon e så söt med den lilla magen =)
går då i marions klass och lina :D
fett naajs, sen går ja e typ jalle och bradley och pontus pena och sedan lillrickard poch någon kille till som har världens snyggaste röst och han satt framför mig förut ända sen jag bytte plats och satte mig breve Sandra och marion. Andra lektionen! Engelska!!!
jag satt och skickade lite sms med marion och va väl lite smått surt över att jag skulle behöva göra samma grejer igen som jag gjorde förra året, jag skulle sätta i en hörlur i örat bara för jag tycker att det är skönt att ha det i så slutade väl såklart läraren att läsa och alla började typ kolla på mig och sa att jag hade distraherat henne hela lektionen och ja ba eeh okej!? vad vill du? typ.
sedan så sa hon att ja skulle ta ur den och skit för hon trodde ju då inte att jag skulle höra henne och skit
sedan så tvingade hon mig att lägga ifrån mig min mobil på bordet och så fick jag ett sms när hon precis hade börjat läsa sedan stannade hon upp igewn och började läsa en en gång men fick då ett sms till och hon fick damp och ja sa bara sheet happends och hon kollade på mig som om ja vore dom u huvudet och alla i klassen började asgarva och sa vilken färg har brandbilen! asså snälla det suger men sedan så gjorde jag so jobbade as mycket ville egentligen ta hem det men fick inte :(
hihi, kvällens uppdatering kommer väl

/HannaLindgreN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0