Torsdag 16:21

Hej!
 ennu en fittig jävla äckelhorfittdag!
att man aldrig kan få sig själv att må bra!
jag vill le ja vill må bra men känns som om ja har hamnat i någon satans jävla depp igen!
Jag är knappt med mina vänner längre, just nu så träffar jag bara Ottilia och det händer inte ens ofta!
idag kom ulla-britt hit som vanligt med sitt jävla snack om att allt kommer bli så bra så och fick veta att jag skall flytta ut i egen lägenhet om 1 år va i helvete!
johan pettersson har varit inne på mitt rum men han erkänner det inte, satans jävla fitta!
 sedan va det en jävla fjortishora som satt och snackade om MR:baloo idag och va han hade gjort och bla bla bla!
 skolkade från svenskan och so, vill inte tillbaka mer till den jävla fitt skolan!

Mamma & Pappa!?
fatta nu e de fan seriöst snack här!
Jag tänker inte stanna här mer!
Somna in med rinnande tårar är inte det som jag vill göra varje dag!
jag tänker inte va kvar här längre!
Ta mig här ifrån, innan jag skadar mig själv så pass allvarligt att jag inte kommer komma tillbaka till er mer!


Fan va ja e trött på ALLT
jävla personal som bara säger jo men det årdnar sig!
JAHA MEN JA HAR BOTT HÄR I SNART NIO MÅNADER FÖR I HELVETE!



/ HannaLindgreN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0