Torsdag 2009-09-24 22:58 / Fredag 2009-09-25 15:25

 

 

 

 

Fan också

Nu innan ja börjar så vill ja säga att ja lägger upp detta på en fredag men skriver det nu alltså Torsdag

Hejsan på er alla blogg läsare  kanske lite tråkigt att börja mina rader med dom som kommer nu men detta är exakt hur jag känner och eftersom detta är min blogg så skriver jag exakt hur jag vill och vad jag vill!

Måste bara påpeka att jag själv blev jävligt chockad över att jag la ut min blogg sådär på internet som på www.bilddagboken.se  men jag var så himla arg!

Men nu när ni vet vart ni kan hitta mig så tycker jag att ni kan komma med några fina kommentarer och förslag om hur ni tycker att min blogg skall vara!

 

Nu börjar jag bli så jävla trött på er alla kanske inte alla men dom flesta har verkligen gjort sig förtjänt av en fet spark i röven så man kanske kommer igång med sitt liv eller vad fan man kanske nu skall säga!!

Igår när jag slutade skolan så cyklade jag ner på stan och mötte Mirre och Ottilia!

Ottilia skulle lämna in sin mobil och fixa ut lite kort och då stötte hon och jag på Charlotte och Ronja. Vi stod och snackade liten dom skulle till max och jag och Ottilia med så vad var grejen liksom!

Vi hade as roligt, satt och skrattade som bara den och sedan gick vi bort från Max och snackade lite och då kom alla 4 på att dom va skitnödiga haha så det var bara att gå tillbaka till max och sen var de två åt gången som kunde gå på toa. Sedan satt vi och snackade och jag blev väldigt rädd när jag hörde detta!

Sedan så gick vi ner mot bion och kollade lite och satt och chillade i soffan nere vid salong 2-3

Sedan så drog jag och Ottilia.

 När jag kom hem så åt jag världens godaste spagetti och köttfärssås som Sakarias hade gjort!

Sedan så satte jag på en film men ville leka med Charlotte. När jag satt på moppen hem till henne så började jag tänka på hur jävla mysigt allting var och speciellt nu när det är höst. Började längta hem nu också. Men skall kanske sova hemma hos mamma och pappa på söndag måndag. Jag skall ha praktik på fastighets någonting som kallar sig för blåelden men det duger nog tror jag. Det skall bli roligt hoppas jag kommer att trivas!

Gud asså folk som skryter vad är det för fel på dom egentligen? Jag blir så jävla trött på dom hej kolla på mig jag tror verkligen att jag är någonting det är typ som när jag imiterade dom där stora fjortisbloggarna som typ Kissie och Dessie asså vad finns bakom all den där 25 liter brunkrämen och  all Silicon. Visst man kanske vill ha större läppar men även om jag skulle vilja det så skulle jag aldrig göra det som dom gör. Inte för att jag själv skulle kalla mig för fegis men asså se på dom! Vad gör dom om dagarna? Dom går ju knappt i skolan dom lever på sin blogg lön asså den ända som jag tycker är värd att få fortsätta att blogga det är Amir! Han är rolig och vettig tycker jag medans Kissie och Dessie bara lägger upp om hur snygga och vackra dom är och hurr mycket alla fjortisar bara beundrar dom det är inte klokt om hur mycket skit dom håller på med

Just nu så sitter jag i min säng och kollar på något program på 4:an och kollar på Bad Santa. Jag vet den e gammal men jag har fått en sådan jul känsla nu haha konstigt nog.

Jag sitter inte och skriver detta idag utan Torsdag kväll i Microsoft Word eftersom jag tyckte att jag hade så mycket som jag verkligen bara ville skriva av mig så fick det bli så här och sen lägger jag upp detta i morgon ( Idag Fredag)

Skall nog sova snart va en jobbig natt i natt, kunde inte sova det kändes helt sjukt!

Dagens ungdomar, skall jag ens behöva säga någonting om det?

Just nu så vill jag bara dissa alla mina polare och bara skaffa nya men nej ja skall inte skriva för mycket för det kan bli problem då men aj fy fan för er ni är riktigt skarriga asså! Nu finns det bara en sak som jag saknar. Haha det är mina mjukisbyxor som tyvärr Charlotte har lånat ut till Samanta som Detta är ett stort skäl till varför jag inte tycker om att låna ut mina saker och om jag gör det då vill jag ha världens fetaste kontroll på vart dom är men skall kanske få tillbaka dom i morgon! Eller rättare sagt jag SKA!

Jag är trött på den här skiten ni beter er inte ens som folk! Ni kan dra åt helvete!

Men nu skall jag inte rugga ihop, kan faktiskt berätta om att det faktiskt var riktigt Roligt i skolan dom här två senaste dagarna, har verkligen skrattat!

Och den är en dag i morgon med haha. Men nu skall jag göra det bästa jag vet! SOVA!

Detta är mina 887 ord om hur min vardag har varit. Men fortsätt att läsa!

 

/HannaLindgreN

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

I MISS U, KOM HEM FRÅN LANDET BABY!

2009-09-26 @ 11:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0