800 kr på två dagar:D

Hej bloggen!
Idag har jag och Ottilia städat som bara den! Riktigt jobbigt var det!!!
Men jag tjänade dock 300 kronor på det så nu har jag mina 800!! Tack Anette!
Sen har jag och Ottilia knaprat ihop ett cv åt mig sen ringde jag pappa och frågade vad han tyckte om det och han tyckte att det var skit bra, men det var lite för långt.
Men har skickat de till han så skall han fixa lite på det sen skickade jag det till Emma och hon och Josefine kollar på det och så fixar dom det lite åt mig och så, det kommer nog bli jävligt naajs! Så som min förkylning är nu så kommer jag inte att gå till praktiken! Men jag och Ottilia skall i alla fall åka runt och dela ut massa cv och sen skall jag äntligen få köpa mitt älskade löshår! Hoppas verkligen att jag får jobb nu i sommar! Måste köpa en ny plattång! och så skall jag spara resten av pengarna till bli och så... Men det löser sig nog i slutändan allting! Hoppas jag bara kan ha turen på min sida nu i sommar, Vill göra ngt roligt ikväll men vet inte vad!
Skall nog försöka slita Ottilia från datorn lite, eller kanske satsa på en tidig säng eller någonting:D vem vet, hör av mig i morgon, puss och godnatt

 

Kommentarer
Postat av: monica

Satsa nu på att bli fri från din förkylning.

kram M

2010-04-11 @ 11:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0