_naajs _naaajs!

Hej hej bloggen!
Just nu så ligger jag i min säng hemma hos Ottilia och bara tar det lugnt och kollar lite bloggar och Facebook och bara njuter av livet typ.
Idag så var Ottilia ute och övningskörde på gården, det gick väl bra! Det var hennes första gång så man skall inte nerdverdera sig så mycket. Alla är vi nybörjare någon gång!
I morgon så bär det av till stan någon gång. Känner inte att jag behöver stressa! Sen är det Wallander på tv:n och undra hur mycket man kommer orka kolla på det eftersom Hanna skall upp 06:00 morgonen där på och pallra sig till praktiken. Plus att jag skall till tandläkaren. Skall få någonting för att jag gnisslar tänder som fan. Jag och Ottilia hade tydligen krig i natt över att jag hade gnisslat tänderna så mycket. Haha jag märkte ingenting, men den bitchen hade gott och snott min kudde. Så jag vaknade mitt i natten och var skit deppig för att jag bara hade två kuddar kvar :( Men jag kunde i alla fall somna om sen.
Trår jag måste hem till mamma och pappa i morgon. Behöver tanka. Inte så kul att stå torsk på väg till tandläkaren eller hem från dom.
Sitter och funderar på vad man kan äta för mat i veckan och vad som skall handlas hem.
Sen funderar jag på att jobba så mycket som möjligt denna veckan!!!
Mest bara för att spara. Men som sagt det är alltid lättare att säga det än att göra det! Men vi får se hur det går med det. Tror det blir utbetalning i morgon på det jag jobbade idag. Men nu skall jag kolla vidare lite. Kanske hörs mer senare ikväll!
Puss

blogg

Kommentarer
Postat av: Ottilia

HAHAH de va du som kasta kudden

2010-04-17 @ 22:13:34
URL: http://ottiliahulti.blogg.se/
Postat av: H A A N N N N A

Aldrig i hela mitt liv!

2010-04-17 @ 22:14:32
URL: http://grippsgo.blogg.se/
Postat av: H A A N N N N A

Dock alderig i hela mitt liv att jag skulle dissa den saken från att tillbringa en natt med mig!

2010-04-17 @ 22:15:38
URL: http://grippsgo.blogg.se/
Postat av: Ottilia

LÄTT BANANA! I'm a crouwser for life!

2010-04-17 @ 22:21:51
URL: http://ottiliahulti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0