Ångest!?

Hejsan!
Sitter nu hemma helt själv och skall snart gå och lägga mig!
Tobbe och Jenna var här ikväll:) Det var roligt vi kollade på Andra Avenyn! Shit va spännande det var! Längtar tills nästa vecka asså!
Har ficat om jossans blogg idag i kanske två och en halv timme men jag skall fortsätta i morgon!
Har fetaste ångesten över festen på fredag, Vissa personer kommer som jag inte gillar!
Men same shit! Jag är där för att ha kul och inte för att bli nerklankad!
Men vi får se hur det blir!
Köpte ny körkortsbok idag! Så skall snart in i sängen och läsa någon sida så att man kan somna lite bättre :)
Så skall jag också ta reda på vilken tid som vi skall dra iväg på festen för jag och Mohammed skall fixa min dator och så fall det passar ihop med bra tider och så!
Kollade igenom min gp med Mohammed idag och nu är det inte mycket alls som står på mitt papper! Känns sköönt!
Men nu skall jag läsa och sen sova så att man kan komma upp till skolan i morgon!
Puss
blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0