Är i staden!

Hejsan hoppsan! Nu sitter jag i staden på min gamla heldiga dator och snackar med Mappe och Bobby!
Det gick väldigt bra för Ottilia att övningsköra och så men same shit det var hennes första gång ute på vägen också!
Sen fick jag 150 kronor av Ottilias mamma för att jag hade jobbat. :)
Sen drog vi in på Ica maxi och köpte varsin sallad och sen så lite Wallandergodis!
Skall nog springa in på boendet snart och planera och sen handla.
Sen skall jag nog ta och snygga upp lite i lägenheten den ser inte så speciellt naajs ut och sen blir det nog till att fixa i ordning allting till i morogn eftersom jag skall upp så satans tidigt och så hoppa i säng till en bra film :)
Men nu skall jag se om jag kan få min pappas uppmärksamhet inne på msn!
Puss

blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0