Är så slottet

Hejsan har inte skrivit på ett tag just nu. Men hotellet erbjöd inte internet:( just nu så står jag och mamma i kö och väntar på att vi ska köpa biljetter så vi kan kolla på slottet. Igår mobbade mamma sönder mig bara för jag gjorde översvämning i badrummet och alla mina kläder blev Piss blöta! Men vi skrattade mycket, Haha en hel reklam på tv4 och lite till! Jag har hittat tre par skor, skit Naajs, i morgon så skall jag till alskog så skriver mer i morgon, puss från Hanna och mamma

Kommentarer
Postat av: Serro

Hej HannaBannana! Är du sugen på att pyssla om min blogg och göra om den lite? Jag fattar ju nada om hur sånt funkar.



Puss å kram på dig,

Serro!

2010-04-05 @ 19:35:20
URL: http://serafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0