Badminton

Hejsan Svejsan!
Har inte hunnit skriva så speciellt mycket idag men kan bero på att jag har haft annat att göra!
Har varit med Malte i princip hela dagen. Va med han när han köppte nya skor bland annat och sen skulle vi med Sixten köpa ett spel på coop och då gick jag och Malte förbi den värsta av dom värsta!
Precis Fingerboars! så vi stod hur länge som helst och kollade på vilka vi ville ha och det slutade med att Malte 17 år fick betala dom haha!
Det var grymt roligt!
Sen drog vi hem och började lajja med dom och så. Sen Började jag Håkan, Malte, Sixten och pappa spela badminton! Grymt roligt och sen blev det lite mellanbrott.
Gjorde om pappas övningskörs skylt till övningsgår, haha det var skit tråkigt i know!
Sen nu så har vi precis ätit! Det blev Tacos, mumma det och nu fick jag bara panik över att jag knappt har skrivit någonting idag!
Men det får väl bli ändring på det snart!
Men nu skall jag kolla på bilder som mamma tagit och sen skall jag nog kanske spela mer badminton!


blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0