Bråttom!

Hejsan! har haft praktik idag och vilket som jag också fortfarande har. var tvungen att dra hem förut och boka tvätttid och nu skall jag slänga in två maskiner och sen skall jag tillbaka till praktiken! Suck vad jobbigt nu!
Började klockan 13 idag försov mig också så det blev ingenting inom mina planer. men jag kom i til i alla fall och har fått mycket gjort idag! Känner mig klar för idag men måste tillbaka alldeles straxt. Det blir en natt för mig själv ikväll och jag känner att ikväll så skall jag bara bry mig om mig själv! Jag skall ta ett bad och fixa i ordning mig och sen fixa tvätten och sen skall jag bara njuta av kvällen! Se till så att jag kommer i säng i klok tid så att jag kommer orka upp till skolan i mrogon. Hade tänkt att jag inte skall se så förjäävlig ut som jag brukar! haha!
Nej men nu måste jag cykla till tvättstugan och sen så skall jag till praktiken! Skriver mer sen!

Puss
blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0