Dålig uppdatering i know

Hej Bloggen!
Igår så orkade jag verkligen inte skriva någonting. I know, jag har blivit skit dålig på att göra uppdateringar nu förtiden!
Igår så åkte jag och Ottilia ut till Alskog och tog det lugnt bara, det blev tacos till mat, mumma va gott det var sen var det chilling in the tvroom :)
och sen blev det sängen för min del, jag var skit trött och vill inte ens tänka på att det är söndag i morgon! hu!
Jag och Ottilia vaknade vid halv 11 av att klockan ringde och det var ingen speciellt trevlig Ottilia som vaknade då men det får man ta, det är faktiskt på morgonen. Så åt vi frukost och kollade lite på tv. Sen skulle Ottilia till Etelhem och städa och jag stannade hemma hos Anette och städade, hu va svettigt det var! Dammsugade och torkade golven och sen bära in pellets och sen klippa ner någon buske och handfatet och forka av en hylla och sen så gjore jag rent spisen och så.
Nu har jag också entligen gjort om min blogg. Tråkigt nog var faktiskt riktigt nöjd med min förra gråa. Men eftersom min statistik inte funkade så fick det bli en ny så kanske den börjar dra igång igen, den har varit trasig i över en månad och några dagar, vilket känns väldigt tråkigt. skulle vara kul och se hur många som kollat in en i mars eftersom jag uppdaterade över 120 inlägg!
Jag och Ottilia har bestämmt oss för att inte åka in till stan idag. Hon vill självklart övningsköra lite, vilket man kan förstå nu när hennes tillstånd äntligen har kommit.
Vi får se vad som mer kan hända ikväll, jag vet bara att jag och Ottilia skall duscha och sen blir det nog tv. Men men vi får se, hör av mig senare.

tysdnaden som uppst

år när en kvinna inte väljer strykhjärnet i monopol



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0