Detta skall föreställa en rubrik :)

Godmorgon bloggen!
Vaknade idag vid klockan tio av att Ottilia hade ställt en klocka men hon gick ju knappast upp av den. Men efter 45 minuter så var det liv i flickan. Idag känns det som om hon är ganska nerväs eftersom hon eventuellt skall övningsköra in till stan.
Vi har ätit en god frukost och bara tagit det lugnt. Just nu så ligger vi i varsin säng med varsin dator och bara njuter av livet. Sen när man kommer in till stan så blir det till att planera och sen till att handla så man har mat hemma! Sen skall jag nog bara ta det lugnt kanske städa upp lite i lägenheten och sen blir det ju wallander på tv:n ikväll :)
Denna veckan kommer att bli en lång vecka eftersom jag skall gå på praktiken och jag börjar 07:00 vilket betyder att Hanna måste stiga upp 06:00 två dagar i rad. Jobbigt! Men skall kolla med dom om jag kan få jobba kväll på Tisdag. Sen kanske jag skall hem till mamma och pappa och tanka moppen och sen får jag se om jag hinner fortsätta måla idag eller om jag skall ta det i morgon. Det märks också hur sent jag kommer in till stan.
Plus att man skall till tandläkaren i morgon och fixa någon skena till min mun så att jag inte gnisslar tänderna och speciellt inte slipar ner dom.
Och på onsdag så skall jag vara med Emma! fan va kul det kommer bli har inte träffat henne på 4 månader. Ibland så känns det som om man inte har någon syster eftersom hon var varit borta så mycket.
Men det kommer nog bli bra! Men nu tänkte jag kolla lite Facebook och sen kanske vi skall packa ihop våra saker och sen kanske bege oss till staden för att ta våra cyklar. Eller i alla fall jag, Ottilia har tydligen så ont så hon inte kommer orka cykla men det märker vi. Och sen kanske in på Ica maxi och kanske köpa lite Wallander-godis och sen just chilling in the hood. :)
Puss

blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0