Fitt dagen!

Idioter hela bunten!
Allt bara suger kuk just nu och nu skiter jag fan i hur jag skriver för ja e så jävla sur!
Skall fan gå till körskolan i morgon och avboka den där satans fitt kursen för jag kommer ändå inte få något jävla körkort!
När jag är 40 så kan jag nog börja tänka på körkort igen och då kanske jag kan köra med någon annan!!!
Pappa jobbar hela jävla tiden och ibland så skulle jag uppskatta om han ville tillbringa lite tid med mig också, nu när Emma kommer komma hem så kommer jag väl vara osynlig igen! Känner mig verkligen inte som en i familjen längre.
Känner mig ensamen och svag.
Tårar som bara rinner ner på mina kinder hela tiden, dom slutar aldrig rinna! Jag somnar med dom och jag vaknar med dom! Och det är ingen som kan torka bort dom från min kind och ge mig ett stöd. Jag får klara mig emd min kudde och mina alla tusen tankar och frågor som ingen kan svara på!
Känner mig utnyttjad varför kan inte folk skaffa egna saker!?
Känner mig kränkt! Folk påpekar hur jag ser ut och jämnför mig med fjortisar!
Känner mig osynlig eftersom allting har blivit fel och det kommer bara bli värre om en vecka!
Jag känner mig inte förstådd! Känns som om hela befolkningen bara ignorerar mig!
Jag skiter i detta nu! och nu skall väl du pappa skicka en en kommentar och bara tyck inte synd om dig själv och nej det gör jag inte jag säger hur jag känner och de e därför jag har skaffat den här bloggen! för att skriva exakt hur jag känner om saker och ting!
Read your nicknAme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0