Flitig som bara den idag :)

Hej bloggen! Inte skrivit någonting idag men kan dock meddela att jag har haft fullt upp!
Jag ville ju tjäna pengar för att kunna köpa det där löshåret och idag så skulle jag putsa alla Anettes fönstrar!!!
Jag började klockan 12 och var klar med atta 16:45 så känner mig jävligt duktig och tjänade också dock 500 kronor så känner mig jävligt duktig plus att jag verkligen känner att jag är på gång nu också! Nu är det bara 300 kronor kvar! jag och Ottilia skall städa hela huset i morgon! Dammsuga och skura och sen skall jag skura deras kakel. Men det kommer faktiskt bli skit bra tror jag hoppas bara att Ottilia inte känner sig så dålig och hänhig i morgon så hon kan hjälpa mig med städningen! Sen skall vi skriva mitt CV det blev aldrig av idag, men vi hargjort så mycket och förr en gångs skull så har vi faktiskt umgåtts och haft roligt, vi fick ett jävla garvanfall efter maten! Det var roligt sen har vi spelat kort och mysigt och sen kollat på tv tillsammans! Och sen sökte vi lite på add och adhd och gjorde något test om det och så. Och nu har i alla fall jag borstat mina tänder och sitter och snackar med min älskade Charlotte på msn och tänkte snart gå och lägga mig! Tänkte försöka sova bort min förkylning! Och se om det blir bättre tills i morgon! Men nu skall jag ner och hämta mina 500 kronor för jag vet att Leonard verkade jävligt sugen på den och sen skall jag nog snacka lite mer med Charlotte och sen släcka ner ljuset! Puss Hanna


Miss You Charlotte<3

Kommentarer
Postat av: Charlotte :)

Saknar dig med älskling! you'r the best! <33

2010-04-11 @ 03:02:14
URL: http://charlotteekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0