Förlåt!

Godmorgon bloggen!
Sov som en gud i natt men vaknade id kanske 8 av att hag behövde nässpray!
Dom håller på och bygger om här hemma hos Ottilia så vaknade klockan 8 av att dom höll på att hammra men stängde av allt och somnade om igen! Skall döda Ottilias katt som satte klorna i mitt sår som är nyopererat! Det är tanken som räknas så skall inte döda han bokstavligen men han fick fan veta vad han hette!
Idag så skall vi in till stan, så skall jag köpa nya mjukisar :) härligt :)
Ottilia skall snart inta position till att stapla ved och då tycker hon att jag skall kolla på! jävligt roligt, samma som igår jag skulle kolla på när hon städade! senare idag så bär det av till stan och så blir det en natt på gråbo och sen blir det ingen sovmorgon häller kan jag meddela! skall vara på um klockan 11! jobbigt!
Men nu skall vi dö eller något, nej men äta lunch och sen skall Ottilia fixa veden!
Puss!

Miss you lottsiie!

Kommentarer
Postat av: Charlotte :)

Ja det gör vi :) <3333

2010-04-07 @ 14:45:55
URL: http://charlotteekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0