Gjort mycket på denna korta stunden :)

Hejsan!
Nu har jag varit inne och planerat och till och med varit iväg och handlat och snackat lite med min omgivning. Och det visade sig att David var inne på min blogg igår. Han som hatar alla bloggar i hela världen och sen valde han att gå in på min men han sa att han ångrade sig! men det tror jag knappast! bara för han älskar mig så mycket :)
Ja då sitter man och funderar på vad man skall ta och göra tills klockan blir nio. Man kanske skulle ta sig ett bad?
Eller så kanske man bara skall fixa till sängen och packa upp väskan och förbereda till i morgon?
Har ingen aning. Känner inte riktigt att jag har ork till så speciellt mycket! Kanske man skall ta en kopp te eller så skiter man i det? Nej årdning och reda Hanna!
Nu skall jag gå och förbereda min morgondag! Tror det får bli kanske leggings och sen ett linne och en tröja över det? Vad tror ni om detta? :)
Tror det kan bli ganska bra om mina leggnings vägrar att glida ner under mina andra leggings. Tyvärr så är dom sköna så pass genomskinliga! men det kanske inte gör någonting om man bara drar ner linnet över rumpan. Hmm det får jag nästan ta och kolla upp! Kommer säkert få gå flera mil i morgon med som jag gjorde första dagen. Sen får jag inte glömma att jag verkligen måste snacka med dom på praktiken om jag kan få jobba kväll på Tisdag. Skönt med sovmorgon till 13:00 och sen jobba till 21:00 ändå inget speciellt bra på tv:n så det gör ingenitng för min del. Hoppas att man kanske kan få in enstöt på ett sommarjobb där. Tror nog att jag har en större chans nu när jag ändå har praktik där. Men känner mig så jävla kass eftersom jag inte varit där på en hel månad. Och sen i morogn så skall jag vara vid tandläkaren vid halv 11 typ så då måste jag smita igen och sen någon gång i nästa månad så måste jag smita vid typ kvart i ett eftersom jag skall gå en körskolekurs. Det känns så jävla skönt just nu att man har börjat komma igång med körkortet, men jag känner ändå att min körning typ har försämrats. Vilket inte är så bra. Men jag och pappa skall typ ut och dra en drive på Onsdag efter skolan och hans jobb.
Emma skrev till mig på Facebook att hon kanske inte kommer komma hem till den 20:de vilket gör mig väldigt besviken. Saknar henne så jävla mycket! Och just nu så sitter jag typ och lyssnar på någon deppmusik så det måste jag ta och ändra annars börjar snart mina tårar rinna ner på kinden tack vare min älskade syster!
Men som sagt. Värkställ frukosten! Puss

blogg

Kommentarer
Postat av: Linnea - 17 år o gravid

Okej, va bra! :) Ja de var ett tag sen. Nej jag har hoppat av skolan så jag går hemma på dagarna. Puss

2010-04-18 @ 20:07:07
URL: http://smileybiatch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0