Glassigt.

Hejsan, sitter nu hemma ute på baksidan och bara just chilling in the hood!
Är med Marion, vi kom hem efter skolan och sen så åt vi ute mysigt det sen har vi bara suttut och snackat lite och sen har vi solat. just nu så sitter vi ju som sagt ute och bara tar det lugnt, jag har ju inte en lika modern telefon som hon som kan ha internet i den så jag får ta min hedliga dator.
Skall hem till mamma och pappa ikväll och äta kvällsmat. Det skall tydligen bli köttbullar, mumma det.
Får se vad som skall hända i helgen, tror jag kanske skall omplanera den, får se om jag kanske skall vara med Anna och Marion. Får se kanske skall hem också.
Känner att mitt b loggande börjar gå i konkurs, men same shit, jag skriver nu mera när jag känner för det.
Idag bad min engelskalärare mig om ursäkt, vilket känndes skönt, slipper jag komma på taskiga kommenterer på allt hon säger och gör istället, dom börjar ta slut nu.
I morogn så får jag ta ett ryck med min so så jag får den klar snart. Men men, nu skall jag kolla lite på internet och sen skall jag väl dra hem till mamma och pappa om kanske två timmar eller någonting... Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0