Gnällian!

Hejsan på er!
Sov gott som bara den lite jobbigt i morse när man vaknade och kunde inte andas med näsan och jag hade typ drägglat ner kanske 40% av min kudde, mindre nice!
Sen var det upp och hoppa för vi skulle hem till Veronica och äta pangkakor, mumma av det som man kunde känna smaken av, vilket inte var så speciellt mycket. men det mättade i alla fall magen! Sen umgicks vi lite med henne och sen skulle hon ta bussen till Stefan och vi skulle ta bussen till Etelhem. Så hämtade Anette oss och så åkte vi hem och åt en mummsig lunch och nu så ligger vi bara i varsin säng och kollar runt lite på internet, känner mig ganska klar eftersom jag bara är medlem på två sidor och ingen har orkat uppdaterat sin blogg!
Har värsta locket i öronen, så i morgon så tänkte jag sova ruset av mig och bara hoppas på att det börjar släppa snart! Det är ju jävligt synd att man tål så jävla mycket kyla! Om man hade frysit skit lätt istället så kanske man hade haft mer kläder på sig och då hade kan kanske inte blivit förkyld! Hoppas jag inte är förkyld tills på måndag eller tisdag så jag kan gå på praktiken! Eftersom det inte är så bra om jag går runt med ett virus med alla gammla och sjuka gubbar och tanter.
Skall se om jag och Ottilia kan hitta på något roligt idag :) Kan vara kul och göra det. Jag skulle ta kort på mig och Ottilias kisse Golian som nu mera kallas för gnällian men han ville nästan inte vara med!
Så bjuder jag på mitt äckliga sår efter operationen! :) Njut av det :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0