Go go go

Godmorgon bloggen!
Denna natten har varit hemsk!
vaknade vid 02:40 att jag va så kissnödig så jag trodde att jag skulle spricka! Sen vaknade jag vid nio igen och kunde inte somna om! Sen gick jag och Ottilia upp vid halv 11 och åt en god frukost. Sen  gick vi och kollade på lite barnprogram och chillade galet, höll på att dö av trötthet när jag låg där i soffan!
Anette och Tomas skall snart dra iväg och då skall jag och Ottilia komma med våran nya städfirma och städa hela huset och sen skulle jag städa hela kylskåpet och sen skulle jag fixa kaklet! hu det låter inte alls kul, känner inte riktigt att jag har speciellt mycket ork till att städa idag. Men vad skall jag annars göra idag?
Jag och Ottilia SKALL skriva mitt CV idag annars kommer jag nog få panik eller något!
Så får vi se om vi drar till Etelhem idag och skriver ut det och så. Sen får vi också se om jag skall på praktiken på måndag också! Men jag och Ottilia skall i alla fall fixa med att dela ut våra cvn till massa olika företag och sen skall vi dra och köpa löshår :) 300 kronor kvar :D Men nu skall jag ringa mamma och tjaata lite skit :)
 Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0