Godmorogn!

Godmorgon bloggen!
Igår så såg jag Emma mamma och pappa när Emma hoppade bungyjump och sen när hon dykade. Det var skit kul! Sen kom Albin, Håkan och Malte in så kastade vi mer pil! Jag vann hela skiten :D haha duktig jag var:D
Sen kollade jag och pappa på Sveriges värsta bilförare! Haha skit kul :) Sen blev det en massa Spotify och så men det funkade, Sen när jag skulle gå upp och lägga mig så höll jag på att dö av värmeutslag! Blää va varmt det vaa!!!! Men somnade ändå till slut! Pappa och jag gjorde frukost och så så nu är mi mätta och belåtna :)
Sitter och löser Melodokrysset med mamma, eller ja jag gjorrde, nu har hon satt på Spotify och sen dissade hon mig med att gå ifrån mig :( haha
Känner mig helt inkompitent för jag pallade  inte göra det, eller jaa jag fattade inte mycket!
Ottilia ringde precis så det blev att tjööta lite skit med den tanten, hon undrade om jag ville ha en ny ikea lampa!
Men om man köper en sådan lampa s vet man bara att den går sönder inom en väcka ändå så det känns lite tråkigt att lägga ut så mycket pengar i längden på en lampa som bara går sönder!
Så nu har jag en annan lampa som kommer från ikea som regerar! Den är bara i plast förutom lampan då:D Älskar den haha
 Men nu skall jag fixa mig i ordning och här kommer en bild på den dåliga ikea lampan!


blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0