Godmorogn allla läsare :)

hejsan bloggen!
 just nu så sitter jag ganska stressad och svettig framför datorn. Skall snart iväg till tandläkaren så skall dom få det gjort.
Idag har jag jobbat med Yvonne. Hon är så mycket bättre än den andra och så idag haf jag också fått vara med och göra en massa saker! Inte bara fått stott och kolla på vad dom andra gör utan ochså få ta ett steg in i arbetslivet och verkligen få vara med
I morgon skall jag jobba kväll. Tror det kommer bli bra! kommer aldrig orka gå upp klockan 6 idag igen!
 Mamma ringde mig och till och med personalen! Men jag känner att jag gör ett bra arbete när jag är där borta. Sen skall jag hemförbi och tanka! :)
Nej men denna dagen kommer bli skit bra tror jag nog och sen får jag se hur trött jag är när jag slutar om jag pallar åka hem och jobba eller inte. Men det tror jag nog inte skall vara någon fara. Har fått en favvorit på praktiken! Hillevi haha hon är alltid så glad, och det tråkigaste idag va att en tant hade så ont så hon började nästan gråta och att hon ville dö. Det låter så hemskt!
Men nu skall jag ta tag i min tandborste och sen åka iväg till tandläkaren :) Puss


blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0