Godmorogn!

Godmorgon bloggen!
Igår blev jag som sagt klar med mitt cv så nu känner jag verkligen att jag kan slappna av!
Skall inte till praktiken i morgon för jag hostar så pass mycket plus att jag får så ont i huvudet av det och sen känner jag mig fortfarande så snorig! Vad tråkigt det känns att man har varit sjuk hela lovet i princip, eller ja sjuk och sjuk men i alla fall fett förkyld! men det får vi ta och ändra på! Idag så skall Anette och Tomas tydligen köra oss in till stan eftersom Golian, (Ottilias katt) skall med in till stan. Våra cyklar står vid ica maxi så det blir till att cykla hem, planera och sen handla och sen bara ta det lugnt eftersom jag behöver vila upp mig så skall ringa mamma senare ikväll så hon ringer min praktik och säger att jag är en liten sjukling :)
Men nu skall jag fixa och dona, Puss Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0