Godnatt

Tvätten klar! Har pratat med pappa också :)
Sen har jag lagt in tvätten och nu har jag precis klagat på mina grannar som spelar alldeles för hög musik eller i alla fall så har dom för hög bas på!
Så Håkan var uppe och sa till dom :D
Sen har jag till och med skickat iväg ett mail till Mirres ex angående min ganja tröja!
Lånade ut den till Mirre och sen lånade hon ut den till sin kille!
Sen efter en månads tjat om att jag ville ha den tillbaka så får jag den och dom säger att den är nytvättad men det var den icke! Den stank äcklig jävla svett och baajs och har nu tvättat den och den luktar fortfarande samma äckliga skit! Så nu försöker jag kräva lite av han!
Men tycker också det är jävligt dålig stil av Mirre och låna ut den även om det är hennes dåvarande kille eller inte för så gör man inte!
Just nu så fick jag panik då jag märkte att jag inte hade en toffs på handleden ahha knas! är beroende av dom:D
Tänderna är borstade så nu kallar väl bara sängen på mig :)
Så jag säger godnatt =) Puss
blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0