Grymt rolig dag med Charlotte :)<3

Hejsan hoppsan alla läsare :)
Just nu så sitter jag fortfarande hemma hos Charlotte!
Idag så har vi fikat och skrattat som bara den! Och snackat massa gammla minnen! Fyfan vad roligt vi har haft den! Sen skulle jag hjälpa henne och fixa om hennes blogg men det ville inte hennes blogg. Men vi skall fixa det lite senare. Sen fixade hon mitt löshår så nu är det skit bra :)
Sen när vi skulle ut i köket så trampade jag på hennes locktångskontakt så jag rammlade ihop och såklart så var inte skadan slut för den stunden så jag rammlade så pass så att jag dunkade in mitt knä på sidan av dörren och sen slog jag i min ögonbrynspiercing i golvet så allt sög bara den stunden! Fyfan vad ont det gjorde! Jag trodde att jag fan skulle dö! Sen gick vi och drack te och snackade lite till och nu börjar väl kvällen dra ihop sig och lida till sitt slut?
Jag har förhört Charlotte på spanska! Haha jag sög pung på det:P
Det känns jätte konstigt att klockan är så mycket och jag är inte hemma hos mamma och pappa för man är så van att man måste vara hemma klockan nio men nu är det jag som bestämmer över mig själv! Känns skönt! Plus att jag inte har någon speciell tid som jag behöver gå och lägga mig för skall upp halv 11 och ta medicin så kommer jag knappast kunna somna om efter der så det blir bra att vakna till så tidigt :) Det skall bli riktigt spännande att jobba kväll faktiskt! Hoppas det är roliga och trevliga människor som jag skall jobba med i morogn :)
Nu skall Charlotte fråga sin mamma och hon får sova hemma vid mig. Vilket jag inte tror att hon kommer få eftersom klockan är så pass mycket som den är!
Här kommer en bild med löshåret, det är inte alls vacker men det är i alla fall en bild :)


blogg

Kommentarer
Postat av: Ottilia

Fan vad naaas du har haft gumman=)! Jag smsade dig förut men du svarade inte, :(.. Ringer dig sen baby. Mitt comvq kompis tar nog slut vilken sekund som och har inte pengar att fylla på så du vet ifall jag ej kan svara ifall du hör av dig sen! Massa Pussar =)!

2010-04-20 @ 11:17:47
URL: http://ottiliahulti.blogg.se/
Postat av: VÄNNEN!

Jag fick :D

Hahaha det va så jävla kul när du ramla xD du bara flög! Först sa du liksom till mig ba, ramle inte nu komnpis o så är det liksom du som ramlar haha! Men lite synd va de ju faktisk om dig :P

KRAMIS din vän <3333

2010-04-21 @ 01:36:26
URL: http://charlotteekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0