Helgen börjar ta slut :(

Hejsan bloggen! Sitter på mammas dator och hennes tangenter vill inte alls som man själv vill. Är hemma själv nu, ganska tråkigt. Finns inget speciellt som man kan göra.
Emma sa att hon skulle komma hem vid 16 så skulle vi kanske dra ut till farmor och farfar. Sen blir det nog till att dra hem till Gråbo :) Så blir det till att handla och så och skit sen bara slappa runt på Gråbo. Fan ingen aning om vad man annars kan hitta på i kväll. Tror jag skall kolla in en tv tablå och sen bestämma mig om vad jag skall göra :)
Fan va drygt Emma kommer hem om en och en halv timme, vilket vi inte gillar!
men skit samma, nu skall jag kolla på tv :) Puss

blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0