Hemma i mina gammla områden :)


Hej på er mina kompisar!
Just nu så sitter jag hemma hos bästa Charlotte :)
Hon skall hjälpa mig att fixa mitt löshår :)
Sen tror jag nog att vi skall gå och fika :) Tror inte att jag orkar jobba för pappa idag. Så det får faktiskt ta och bli en annan dag :)
Skönt att man nästan kan gå och lägga sig när man vill i morogn eftersom man inte börjar före klockan 13:00.
Måste nästan dra in en tvätttid idag elleri morogn så man har niice kläder i skolan på Onsdag.
Charlotte skall typ troligtvis sova hos mig i morgon så det kommer bli naajs men drygt att man slutar jobba klockan 20:00 då. Men det funkar väl ändå. :)
Nu så skall Charlotte äta och jag skall kolla lite Facebook. Men vi hörs av serare. Puss

blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0