Hemska funderingar!

Hejsan hoppsan!
Gick och åt med Veronica idag i skolan och hennes klasskompis!
då började hon berätta för mig att ca 80% av sveriges befolkning har herpes! Och det skrämmde mig jävligt mycket!
Sen berettade hennes kompis att vi bara använder 25% av hjärnan när vi är vakna!
Snacka om att känna sig misslyckade! Klart man vill förbruka hela liksom!
Då kände jag bara STOPP! Livet har ingen större mening längre om man ändå gör sitt bästa på ett prov men det kan man ju dock älsrig göra då om man bara använder 25%! Nej det skrämmer mgi jävligt mycket! Men jag hoppas nog att detta skall gå bort från mitt huvud snart! Och en ny sak! Jag skall aldrig mer pussa någon för att då kan man aldrig få veta om den personen kanske har herpes!
Har skrivit klart mitt so arbete och villket innebär att Hanna Lindgren just idag har fått G i so :)
klockan är nu 8 minuter över 1 och jag slutar antingen vid tio över eller kvart över. Ingen aning om vad jag skall göra när jag kommer hem! Funderar på om man skall städa men det låter inte alls roligt!
Skit samma jag hittar säkert på någonting! Sängen och en dator breve sig och en tv framför sig det låter inte heller helt fel nej!
Men som sagt! först så skall jag sluta och sen skall jag cykla hem sen blir det nog inta position :) Det gillar vi det! Men nu skall jag gå in i klassrummet och mobba folket och se om man får gå hem nu eller inte! Puss


blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0