Hooome!

Hejsan nu är jag hemma i min lägenhet igen!
Ligger i sängen och snackar med Thim och Marion.
Blev så grymt jävla trött och mätt efter maten så tog mig en liten vila :)
Idag har jag övningskört! Tyckte faktiskt att det gick bra denna gången men vissreligen så va det bara automat.
Men det är ändå tanken som räknas!
Följde inte med charlotte och fixade hennes hår eftersom jag inte hade tid vid 4. Så vi får nog ta det en annan gång.
Suck i mrogon så är det skola :(
Känns inte alls roligt :(
Men ikväll så händer det bara massa bra saker! eller ja kanske en!
Andra avenyn är på tv:n ikäll och de bara jag måste se. Funderar på om jag skall ta mig ett bad innan! :)
Men har inte bestämmt mig än. Det var länge sen och skulle vara jävligt skönt men man skall ha ork också!
 Just nu är det room riders på MTV. Det funkar alltid när det inte finns något annat att kolla på men tror det skall vara simpssons snart också :)
Men nu skall jag fortsätta att snacka med Thim! Pussblogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0